Imatge de la www.allposters.co.uk
He rebut una petició d'una dona al centre de Nova York a la recerca d'ajuda a partir d'una bala de palla grup de suport. Si vostè viu en o prop d'aquesta zona i està interessat a ser part d'aquesta gran aventura, si us plau respongui a aquest missatge. Tenir un grup de persones afins es centra en un objectiu comú és molt poderosa. No només serà un recurs perquè en iniciar el seu propi projecte, però la força energètica d'enfocar les seves intencions en un grup començarà a eliminar les barreres potencials abans que tan sols es va presentar. He vist aquest treball en la meva pròpia vida i donar suport a aquest tipus de connexió sempre que sigui possible.
Té la intenció de construir amb fardells de palla?
¿Viu vostè en o prop de el centre de Nova York?
Vol connectar amb altres persones que comparteixen un somni similar de viure en una casa de bales?
Vols suport en els seus somnis i per donar suport a altres en la seva?
Aquest és el lloc per començar a crear aquest suport. Espero que estiguin animats a unir-se i fer alguna cosa especial junts.
Sobre l'autor
Andrew Morison és un especialista en bales de palla i de la construcció verd. Ell ha demostrat a milers de persones la manera de construir els seus propis projectes de bales de palla a través de la seva àmplia sèrie de bales de palla d'instrucció, fonamentació de formigó, guix i DVDs. Vostè pot comprovar a terme aquestes en www.LearnStrawBale.com. .
Actualitzacions per correu electrònic
Per ser notificat de noves entrades i per aconseguir els nostres "7 passos essencials per a l'èxit de bales de palla i-curs" totalment gratuït, introdueixi la seva adreça de correu electrònic a continuació, comproveu la safata d'entrada per confirmar. Més informació >>








24 abril 2009 a les 06:59 pm
Jo estaria interessat en unir-se a aquest grup. Si us plau passa la informació de la meva. al llarg.
28 abril 2009 a les 17:13
Tinc la propietat entre la Ruta 22, i el sud del llac Champlain que m'encantaria per construir alguns edificis de palla verda Bale. Les persones que treballen amb mi en aquest procés podria guanyar una valuosa experiència, així com gaudir d'una meravellosa part de la courntry en el procés. Si us plau, hágamelo saber més sobre aquest grup, i si vol saber sobre la meva propietat em un correu electrònic a SoutheasternADK@aol.com
28 abril 2009 a les 19:03
Sona com un lloc potencial per al taller neta de l'exercici. Deixeu-me saber si vostè està interessat ...
29 abril 2009 a les 01:46
M'agradaria saber més sobre ser un lloc potencial de taller el proper any.
4 maig 2009 a les 04:07
Jo visc al sud del comtat de Madison al centre de Nova York, a uns 25 quilòmetres al sud de Utica. Tinc 40 hectàrees arbrades en la seva majoria de la meva, al costat de 13.000 hectàrees de bosc de NY Estat. Aquest és el país de productes lactis, de manera que la recerca de fonts de fardells de palla hauria de ser relativament simple, però fins ara no he trobat que aquest és el cas.
Hem de muntar un esforç conjunt en aquesta àrea per aconseguir qualsevol cosa va començar, ni de bon tros fet.
Jeanne
2 juny 2009 a les 17:54
Hola, em dic Lucille, i la meva mare té 5 hectàrees de terra prop de Pulaski, Nova York. La meva mare està permetent que els avis no per construir una casa amb bales de palla a la propietat. Volem començar el nostre projecte a la primavera que ve, però no sabem l'edifici / els codis de planificació per a l'Estat de Nova York. Quin tipus de permisos que necessitem si anem a construir nosaltres mateixos la casa? No estic segur per on començar en aquesta zona. Si vostè té alguna informació important que seria agraït! Si us plau, mándenme un correu electrònic a werecat8189@hotmail.com ~ ~ HEAD = NNS Gràcies per tota l'ajuda,
Lucille
3 juny 2009 a les 08:34
Hola Lucille. El seu missatge és molt oportú. Estic a punt de llançar un programa de formació anomenat ser el seu propi contractista de formació que s'ocuparà dels temes que li poden estar frenant l'acció immediata i l'èxit amb el seu projecte. Estigues atent a aquest lloc per a anuncis sobre la formació. M'imagino que es posarà en marxa a mitjans de juliol i l'espai serà limitat a la classe. Mentrestant, en contacte amb el departament de construcció i demanar directament el que el primer pas és perquè vostè aconsegueixi els permisos. Vostè necessitarà els plans, per descomptat, pel que pot començar per aquí.
20 juny 2009 a les 08:53
Encara que jo no visc al centre de Nova York, estic més que interessada a participar en un grup de Nova York o Nova Anglaterra. He fet una bona quantitat de recerca sobre la SB i té la intenció de construir una casa a les muntanyes Catskill SB dins de 2 anys. També, si us plau compta amb mi per a qualsevol projecte de recaptació de SB.
2 juliol 2009 a les 04:37 pm
Sí, estic interessat. Tinc propietats a Springfield Center, prop de Richfield Springs.
4 juliol 2009 a les 11:38
Per tant, anem a parlar.
Podem establir algun tipus de grup od discussió si més no? No sé com fer-ho. Només sé que es necessita.
Jeanne
16 juliol 2009 a les 05:56 pm
Hem construït una casa de palla al comtat d'Ulster de Nova York. Just a sota del parc estatal de Catskill al Marbletown. ¡Inscríbeme a formar part del seu equip de suport!
La nostra casa és de 1200 Sant Francesc, solar passiva i la diferència de la majoria de les cases de bales de palla, és molt modern, amb sostres de 16 peus. La nostra casa està funcionant molt bé. Hem estat capaços de convertir el nostre calor de mitjans de febrer, que és desconeguda en la nostra zona. La casa se sent l'aire condicionat durant l'estiu.
Ens encanta parlar i compartir la nostra experiència com a constructors de l'amo. Vostè pot veure una petita foto de la nostra casa al nostre lloc web Bahkoconcrete.com Més Missatges per venir d'acabar l'interior.
Poseu-vos en contacte amb mi a través de Bahkoconcrete.com i amb molt de gust respondré a les seves preguntes i compartir les nostres fotos sobre la marxa.
24 juliol 2009 a les 03:36
Jo visc a Butternuts (20 minuts a l'oest de Oneonta) i li agradaria unir-se al grup de suport. Tinc Andrews mur de càrrega SB dvd i l'esperança de construir una petita cabana a la meva terra.
3 agost 2009 a les 13:33
Actualment estic vivint a l'àrea central de Nova York, prop de Lagos i Otisco Skaneateles. M'he tornat de 7 mesos a Sud-amèrica, on em van donar les mans en l'experiència en la construcció amb bales de palla i altres tècniques de construcció natural, mentre que el voluntariat en granges orgàniques.
Estic explorant la propietat en aquesta zona per construir una casa de palla, i sabem per experiència que aquest procés és més fàcil i molt més ràpid quan una comunitat de persones d'idees afins i dedicats estan involucrats.
Si us plau, em mantingui informat ja que aquest grup desenvolupa i, si us plau envieu-me un correu electrònic Sadrahs (arroba) gmail punt com si vostè està buscant algunes mans extra a mesura que construeix la seva casa. Jo sempre la benvinguda a més experiència en aquesta àrea!
13 setembre 2009 a les 22:27
Jo estaré tornant a la zona aquesta primavera per venir i jo hem estat tractant d'investigar tota la informació que pot tenir a les mans. Tinc moltes ganes de construir la meva pròpia casa en un futur pròxim. Que més definitivament vull ser part d'aquest grup.
14 setembre 2009 a les 18:58
M'agradaria saber més sobre un grup de suport. Estic buscant per tornar a la zona (madison / Chenago comtat) d'aquesta primavera i em topi amb tota la construcció d'un fardell de palla home.Please posar-se en contacte amb mi amb qualsevol informació sobre aquest grup. Estic buscant a participar en els tallers, així com oferir el meu treball a qualsevol construir una casa, estic amb l'esperança d'adquirir coneixements i experiència en la criança d'una palla construïda casa seva. També tinc més de 12 anys com ebenista / fuster acabat i estic disposat a ajudar a qualsevol persona en aquestes àrees d'habitatges allà.
16 setembre 2009 a les 09:21
Acabo de llegir alguna cosa molt interessant en http://www.inhabitat.com/2009/09/14/strawjet/ que pot interessar a aquest grup.
16 setembre 2009 a les 09:27
Hola, Lynne. Sé que la gent de StrawJet, de fet, vivim a la mateixa ciutat a Oregon. Ells han estat treballant durant anys en aquest equip i crec que tenen alguna cosa interessant per compartir. No sé si són totalment llest per sortir i dur a terme amb el material però a gran escala, però podria ser. Ha estat un temps des que estava en contacte amb ells.
9 desembre 2009 a les 19:01
Sí, vull unir-me a aquest grup per ajudar el meu germà que viu a Central / de l'Est de Nova York i la construcció d'una casa amb bales de palla. L'hi porten per sempre. Li estic ajudant de forma remota mitjançant el finançament, però ell necessita ajuda per realitzar el seu somni!
12 desembre 2009 a les 06:40
Anne - D'on ve el teu germà viu? Si es tracta de prop de mi, jo aniré donar un cop de mà segur!
2 gener 2010 a les 05:47
Lynne - per no reinventar la roda, estic molt interessat en discutir amb vostès com es va saltar amb èxit la construcció de tanques de permisos ... així com veure casa que l'ajudi amb la meva pròpia creació. Vols que truqui en el seu negoci # trobat al seu lloc web? Qualsevol ajuda seria molt apreciada. Salut!
8 gener 2010 a les 02:28 pm
Tenir un petit lot edificable a Kingston serà la construcció d'una petita casa 400 metres quadrats d'estiu a la fi del peu
9 gener 2010 a les 05:41
Jery, trucar en qualsevol moment 845-401-4276 Edward, on és la teva sort? Estem en Marbletown, sinó que tingui una adreça de Kingston, curiositat, perquè si el seu treball amb Marbletown edifici departament no hauria de tenir cap problema. Jery, vam tenir la sort de no ser de la casa amb bales de palla per primera vegada a la zona i el departament de construcció era molt servicial i satisfet amb els nostres plans que havien dissenyat a nivell local. A més, trobem un banc, En primer lloc, a les Cascades del Hudson Nova York, que estava disposat a donar-nos un préstec de la construcció (aquesta va ser la part més difícil). La nostra casa s'aprecia alt a causa de la venda només comparable que van poder trobar va ser una casa prop de la Terra protegida, que es ven després d'una guerra d'ofertes - el banc es va adonar que hi havia una gran demanda però l'oferta de cases petites verds a la nostra zona. Trobar les vendes comparables va ser un desafiament perquè la gent que construeix cases de bales de palla no solen allunyar-se'n!
19 gener 2010 a les 08:57
La meva parella i jo estem començant a explorar a la recerca de propietats amb la intenció de construir una casa amb bales de palla. Actualment vivim a Long Island als afores de Nova York, però li agradaria tenir una casa en algun lloc al nord de la ciutat. Això podria ser un model de casa que també es convertiria en el pas del temps i portar els sogres al retir. M'encantaria parlar amb vostè!
20 desembre 2010 a les 09:43
Ens encantaria formar part del grup, que vivim al sud de nivell prop de Rochester i li agradaria t construir una casa amb bales de palla.
4 gener 2011 a les 12:40
tenim terra a Alma, Nova York també voleu muntar una casa amb bales de palla.
16 març 2011 a les 24:28
Perdó per la demora en la publicació del seu comentari. Espero que trobin l'ajuda del seu company dels novaiorquesos! Estic treballant en aconseguir un lloc del taller a Nova York aquest any. Això seria un bon lloc per començar per a tu. Espero veure-us allà. Manténgase en sintonia amb http://www.StrawBaleWorkshops.com per les actualitzacions.
5 abril 2011 a les 08:45
Estic ubicat fora de Albany i molt interessat en aprendre de la construcció amb bales de palla / participar en un projecte de construcció amb bales de palla a casa. No he trobat molts recursos en la meva àrea. Buscant a algú perquè em assenyali en la direcció correcta.
13 abril 2011 a les 03:54
Estic escoltant molt sobre la utilització del formigó, que és tòxica alçada, i em pregunto si la gent està utilitzant la panotxa amb les seves bales de palla i si algú ha tingut un èxit aconseguir una estructura aprovada a Nova York.
13 abril 2011 a les 08:34
De fet concret és un producte altament intensiva. En realitat, és el ciment Portland en el concret que el fa tan. Es pot reduir la quantitat de ciment Portland que s'utilitza en el processament per lots mitjançant l'addició d'un percentatge de cendres volants. Metres més concrets només li permetrà substituir voltant del 20% de cendres volants (almenys on jo visc), per la qual cosa sens dubte no s'ocupa del problema del tot. El fet de l'assumpte és que el concret i tova no són iguals. El formigó és considerablement més forta que la panotxa i el reforç necessari en concret aquests dies només fa que sigui més forta en una manera que el reforç similar en panotxa no faria. Com a tal, la majoria de les jurisdiccions no és probable que permeten panotxa a reemplaçar el formigó en la majoria de les aplicacions. Una excepció és un pis de terra (no és realment la panotxa, però similar en certa manera, almenys en concepte). Amb aquesta finalitat, pisos de terra són una gran opció per reduir l'ús de formigó, mantenint els avantatges de la massa tèrmica que proporciona el propietari. En termes d'ús estructural, no veig que això passi i jo personalment no estaria a favor de substituir el concret amb la panotxa en tals situacions. Jo crec que el formigó és el millor material per al seu ús en situacions estructurals si ens fixem en el panorama general: impacte ambiental, la durabilitat a llarg termini, la seguretat estructural, les propietats tèrmiques, la resistència a la càries i l'erosió, i la senzillesa d'ús.
25 abril 2011 a les 7:30 am
M'encantaria formar part del grup, i participar en qualsevol esforç de construcció prop d'on visc ara (oest de Massachusetts) o on es traslladarà a (regió de Adirondack) i, finalment, l'esperança de construir una casa de SB. He estat estudiant a la SB, però realment m'agradaria ser voluntari en el projecte d'algú per obtenir alguns coneixements pràctics i l'experiència per la meva futura casa pròpia. Qualsevol ajuda que es necessita en qualsevol lloc aquest estiu?
25 abril 2011 a les 08:52
Hola a tots. Hi ha alguna actualització d'aquest grup s'està formant? Espero que les coses s'estan movent cap endavant per a tots vosaltres. Vull que tots sabem, si vostè no sap ja, que estic arribant a Cuyler, Nova York 12-18 setembre de ensenyar a un taller de palla de set dies bala. Espero que tots vostès poden unir-se a mi per a l'esdeveniment. Serà una explosió (com sempre ho són) i que sens dubte va a aprendre un munt. La casa que vaig a estar treballant és gran i té un munt de detalls que vostè voldrà saber sobre qualsevol estructura que pugui tenir plans per al futur. Vostè pot aprendre més sobre el taller aquí . Una vegada més, espero que vostè em pot unir-se.
Si us plau, hágamelo saber com la formació del grup es va i si puc ser d'alguna ajuda per facilitar el creixement del grup.
18 juny 2011 a les 09:57
Hola a tots. Jo sóc al comtat de Jefferson de Nova York. M'encantaria tornar a unir-se al grup. Igual que Sara, he estat estudiant a la SB, però realment m'agradaria ser voluntari en el projecte d'algú per obtenir alguns coneixements pràctics i l'experiència per la meva futura casa pròpia.
Andrew Morrison, té més informació sobre el taller a Cuyler, Nova York?
Gràcies
26 juny 2011 a les 04:51 pm
Hola Todd. Podeu trobar més informació sobre el taller aquí . A més, consideri unir-se a nosaltres en http://www.PlanetStrawBale.ning.com per establir contactes amb gent que t'envolta. És un gran nou lloc fardells de palla Social que la meva dona ha creat.
11 juliol 2011 a les 08:19
Fa poc va comprar un gran terreny a Clayton, Nova York i estic molt interessat en fer una casa de SB. El més important m'imagino que és un problema 1. Obtenir l'aprovació pel municipi, i 2. Obtenir un segell de Nova York en les impressions a una velocitat raonable. Si algú té algun consell d'aquesta àrea, per favor hágamelo saber. Si algú necessita una mà dins d'un distace raonable, que em coneixes tan bé. Actualment estic desplegat, però serà la llar d'un termini de 5 mesos.
El correu electrònic és rob_010105@yahoo.com
11 juliol 2011 a les 09:36
És possible que tingui molt bona sort en unir-se a la nostra xarxa social gratuïta http://www.planetstrawbale.ning.com i després unir-se al grup d'Amèrica del Nord i la publicació de les seves preguntes. Es tracta d'una llista activa i es pot fer una cerca avançada en els membres de les persones que viuen a Nova York i contactar directament amb ells també. Esperem que estar a casa!
6 gener 2012 a les 05:29
Tenim una propietat de la terra a les muntanyes Adirondack i estem molt interessats a construir una casa de fardells de palla. M'agradaria formar part del grup i també com a voluntari en fardells de palla a casa va en augment. M'agradaria saber sobre el codi a Nova York. També s'unirà l'enllaç de dalt per Andrew Morrison.
11 gener 2012 a les 06:05
Hola, Estem en Adams Center, NY, i té una cabina petita sb en construcció. Necessito 350 fardells de palla adequat per a aquest projecte ... més voluntaris ajuden a instal · lar i l'abric de les bales. Qualsevol que estigui a prop interessat? Algú coneix a algú amb bales de palla per a la venda en la meva àrea?
Gràcies,-Jim-
7 març 2012 a les 22:41
M'agradaria ser part d'això. Estic buscant una propietat dins d'unes 3 hores de Nova York i planeja construir amb palla.