Nemrég kapta meg a következő kérdést egy látogató a blogomon nevű Pat. Ezt a kérdést és változatai is elég gyakran. Itt a kérdés:
Nekem van egy 1911-ben épült, a fa keret 2 × 10 és 2 × 4-es építési fenyő fa most annyira erős, hogy egy szöget kell egy kísérleti lyukat fúrt először. Lehet hozzá kiegészítéseket ez a ház a szalma bála hajóépítési és a kettő együtt valahogy? Élek, Minnesota, így szeretem a magas R érték a bála építés. Én is azt gondoltam teljesen felöleli az egész házat, és lassan eltávolítása a meglévő külső ház. A cél az lenne, hogy lehetővé teszik számunkra, hogy itt éljünk, miközben építjük a kiegészítéseket. Ha ezt megtette, hogyan tettél vagy tennél?
Íme a válaszom
Az ötlet a csomagolás a ház bálákban van egy közös egy és úgy hangzik, mintha lenne egy jó ötlet Pat éghajlatát. Én mellékelten alábbi videó bemutatja, hogy három fő területen aggodalomra ad okot, ha dolgozik csomagoló meglévő ház bálák.
Amikor csatol bála szalma mellett egy meglévő épületben, a legnagyobb gond az, hogy győződjön meg arról, hogy a két struktúra össze legyen kötve is. A legegyszerűbb módja ennek az, a terpesztett léc minden tanfolyamot. Feküdt egy rendjét a léc tetején a bálák és pin hogy a tetején a bála felület csapok vagy fekvő csapok, az utóbbi könnyebb. Ezután hajtsa be a léc akár 90 fokos szögben vágott és azt a kialakítását a meglévő ház. A két szerkezet most kapcsolódik egymáshoz. Ügyeljen arra, hogy az arc léc átívelő közös jön létre a bálák és a meglévő struktúrát, mielőtt gipsz, mert a két épület anyagok különböző sebességgel mozog a különböző időjárási körülmények között.
Végezetül győződjön meg róla, az arc a bálák és az arc a meglévő falak sorakoznak fel rendesen "síkban" a célba úgy, hogy nem lesz vakolat a bump az átmenet. A pontos line up vastagságától függ a vakolat a két szubsztrát és az átmeneti használni. Csak légy tudatában annak, hogy néhány gondolat kell menni ebbe, mielőtt még képezik az új alapítvány. Boldog bálázás!
A szerzőről
Andrew Morison egy bála szalma specialistája és a zöld építkezés. Megmutatta ezer ember, hogyan kell elkészíteni a saját szalma bála projektek végig átfogó sorozata oktatási szalma bála, beton alapot, és a vakolás DVD-ket. Akkor nézd meg ezeket a www.LearnStrawBale.com. .
E-mail Frissítések
Értesíteni kell az új bejegyzéseket, és hogy mi a "7 alapvető lépéseket, amelyek Szalma Bale siker e-kurzus" teljesen ingyenes, adja meg email címét, majd ellenőrizze postaládáját a megerősítéshez. További információ >>








November 2, 2007 at 18:55
Én körülbelül vásárolni egy történet, ragaszkodj kerettel stukkós épület. Én tervezi, hogy utólag a meglévő falak szalmabálák a szigetelés javítása érdekében. Én is tervezi, hogy változtat a jelenlegi tető egy gambrel tető így adva nekem egy extra padló és a tökéletes lehetőséget teremt nagyobb túlnyúlások. A kérdésem kapcsolatban a célba a falak. A meglévő stukkó is kiváló formában ellenére kanadai tél és nagyon szemrevaló. Én eredetileg tervezi, hogy fedezze a bálák 2 réteg gipszkarton öltözött, majd őket a fa mellé állt azokon a területeken, ahol nagy túlnyúlások nem lehet, de az eredeti stukkó olyan jól teljesítő lenne megvalósítható, hogy egy kereskedelmi termék stukkó, hogy befejezze a bálák? Ha nem, mi a legjobb módja annak, hogy rögzítse a iparvágány?
November 2, 2007 at 07:01
Andrew,
Használhatja hagyományos stukkó csak akkor, ha az éghajlat viszonylag száraz (mind a páratartalom, nem eső). A stukkó nem lélegzik, és nagyon jól, így előfordulhat, hogy telepíteni egy de-párásító a házban, hogy szabályozzák a páratartalmat. Ha úgy dönt, hogy telepíti iparvágány, akkor kell a "let-in" fa csap külső részén a bálák vagy keret a bála adagot 2x 2 méter anyagot a center. Ez szükséges, hogy támogassa az iparvágány egy maximum 2 "időközönként. Ügyeljen arra, hogy nézd meg a videót a fenti poszt, ha még nem tette meg. Tárgyalja másik potenciális igény: szellőztetés mögött iparvágány. Ez nem feltétlenül szükséges, de ez attól függ, milyen szoros az iparvágány is. Sok szerencsét!
November 2, 2007 at 07:23
Mi a helyzet az épület egy bála szalmát ház csutka falhoz vagy más termikus falat? Hogyan kíván csatolni a bála falak a csutka falra, vagy ami még nehezebb, egy falazóblokkokra falat? Köszönöm.
November 2, 2007 at 07:29
Cindy,
Csatolása bálák a cement blokk nem különbözik a kapcsolódó bálák a fa. A nagy különbség van a horgonyokat használni. A fából, szögek, kapcsok lehet használni, azonban a cement blokk, konkrét és specifikus csavarok rögzítési pontoknál kell alkalmazni. Lehet, hogy legjobb, ha két horgony vagy csavarokat és egy kis fémdarab közöttük teljesen lenyomva a léc. Itt található a horgonyok vagy csavart, amely szükséges bármilyen minőségű boltba. Én nem működnek a cső, így nem tudok válaszolni, hogy része a kérdésnek.
Erik
November 3, 2007 at 20:20
Dolgozom cob egy szép összeg, én vékony az út az lenne, hogy a bálák lehorgonyozni a csutka, hálós vagy dübelek fektették egymástól durva a bálák. Ez a háló vagy a csapok aztán bele kell foglalni a csutka, mert épül. Ez attól függ, hogy a falak épülnek, hogy mikor az anyag megfelelően. A legjobb megoldás az lenne, hogy építsen a bálák és a th e cob ugyanabban az időben. A probléma itt az, hogy a bálák megy fel lényegesen gyorsabb, mint a csutka, így meg kell tervezni az időzítés, hogy egyeznek meg.
Chris
November 3, 2007 at 20:25
Szeretem ezt az elképzelést. Tudok csomagolja a házam, ami egy mobil széles bálák haza? Vajon azt kell használni a net habarcs cuccot említést tettem volna, vagy a bálák egészen a meglévő kívül a ház? Köszönöm.
November 3, 2007 at 22:04
Bales hozzáadása meglévő Főoldal
Andrew,
1998-ban kértek egy ügyfél, ha ahol lehet, hogy illeszkedjen Strawbales egy meglévő Home.
Kitaláltam két lehetőség közül választhat:
1) Annak érdekében, hogy az extra szélessége a bálák, hogy egy új tető alatt is meglévő, így a tér 100mm között tetők szigetelése célra (úgynevezett trópusi növényzet)
2) Build a fal külső és bővítése a meglévő tetőn (Hacienda Stile)
2. lehetőség lett kiválasztva.
Mi öntött új alapokra (300x500mm) szerte a meglévő lakás elhelyezésére a méret a bálák.
Mint dampcourse szoktuk bitumen a lábazatok és fektette a bálák a ragacsos kátrány.
A bitumen is fehér hangya elrettentő!
Nincs szükség arra, hogy elvegye a hátoldalon a bálák, mert feküdt szorosan a meglévő fal.
Erősítésként szoktuk acélháló (8mmx 200 × 200) minden 3 tanfolyam és rögzíteni a meglévő falra TEK-csavarokkal (3 százalék Bale) és acél huzal. Egy vékony réteg habarcsot öntöttek rá a hálót ad erőt, hogy a falra.
A bálák vannak díszítve sík padló mindkét oldalon telepítése előtt. Arra sincs szükség, mivel a háló stukkó nyírt bálák tökéletes alapot biztosítanak a habarcs vakolat. Egyszer kellett vágni egy ablakot a már meglévő lakás Strawbale én építettem évvel ezelőtt. A render volt éppen lehetetlen eltávolítani a szalma! Szalma üreges, és a habarcs 15mm-ig hatolt be a száron. Az egyetlen alkalommal, amikor használja nettósítás nyílások körül.
Használtunk, akril tömítő a mix, hogy lezárjuk a fal tetején.
Rudy Stoffel, Strawbale Építőipari, Nyugat Ausstralia
November 4, 2007 at 02:02
Azt gondolom, hogy a bálák mögött szellőztetés lenne szükség, ha van egy nem áteresztő felületen, amely érintkezik a bálák. Azt kell megijedni, hogy a bálák nem lenne jó, hogy akár a nedvesség ellen gyűjtötte a felszínen a falak, mint az acél iparvágány a mobil otthonában. Ha a falak fából, nem gondolom, hogy lenne egy nagy dolog, hogy helyezze a bálákat szorosan a falak. Én is egyetértek, hogy a bálák Rudy nem kell "vissza vakolt", ha fel vannak szerelve, szűk a meglévő falakat. Nem értem, hogyan lenne, tűzveszélyes, ha azok a meglévő tömör fal ellen, különösen akkor, ha már leborotválta a laza szalma a telepítés előtt.
November 4, 2007 at 17:44
Frank Monk
IA ¢ â, ¬ â "¢ ve tesztelte a nedvességtartalma a szalma egy év után (13%), hogy ellenőrizze a tartósságát akril tömítő tetején a falon. A jelenlegi, a lakás fala van 80mm bélelt üregben, és belülről gipszkarton, így nincs esélye a páralecsapódás belépő Strawbale falon.
November 5, 2007 at 09:00 am
Nagyra értékelem a megjegyzéseket és a videó tip. Nagyon informatív. Kíváncsi vagyok, bár ahogy én soha nem is kapott egyenes választ, ha előre szalma bails dolgozni jó minden climat zónák? Élek, meglehetősen párás része az USA-ban, de szeretnék építeni egy Stawbale haza. Lehetséges ez? Továbbá, a feleségem nem kedveli particulary a stukkó. Tudunk oldalon a szalmabálák és bármilyen kitérő? Néztük a gerendaház megjelenés valódi fa mellé állt, de vynal iparvágány munkát is? Vagy kő?
Rengeteg kérdés, tudom, de nem úgy tűnik, hogy választ találni sehol. Kérem, segítsen. Köszönöm
November 7, 2007 at 08:43 am
Szalma bála építési működhet számos éghajlaton, de a magas páratartalmú helyen nem nagy a bálák. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet építeni a bálák a magas páratartalmú környezetben. Meg kell vizsgálni a használatát egy egész házat de-párásító és nedvesség érzékelők. Ami az iparvágány, akkor más alkalmazások, mint a fa mellé állt, de ez sokkal több munkát kell csinálni. Általában a legjobb, ha ragaszkodni gipsz, vagy használjon kővel, hogy közvetlenül kerül a bálák. Én nem használnám vinil egyáltalán, mivel ez egy környezeti katasztrófa, és valószínűleg nedvesség csapda mögött a felület, amely sérti a bálák.
November 10, 2007 at 11:19 am
A téma a rock, mint egy iparvágány (nem tettem masonary munkát, ki kell önteni mindazt a tudást belátása szerint): Hogyan személy üzembe megy a sziklára strawbale? Szeretne megy az eredeti agyag / mész / homok keverék, és tartsa a szikla hozzá? Van még, amit meg kell tenni, hogy tartsa a szikla a helyén?
November 12, 2007 at 12:58
Az első lépés az, hogy helyezzen egy karcolás kabát a bálák, mintha azt tervezte, hogy gipsz az egész házat. Miután a semmiből kabátot, akkor használja a beállítás vegyület, amely lehet az mészvakolattal, hogy támogassa vaj (be sár a hátsó kő) és a vaj a falon. Akkor hoznák a kövek kezdve egy egyenes, amely a falhoz csavarozva. Ügyeljen arra, hogy az egyenes rúd csavarja olyan helyen, ahol a végső réteg kő később egészül ki az épület, ha a többség a fal teljes.
Másik lehetőség, hogy a csúcson kezdeni dolgozni és le. Ez azért jó, mert nem a végén ömlött a habarcs felületén a furnér, de van, hogy biztos, hogy a mix igaza van, így a héj nem lóg saját súlya alatt.
November 25, 2007 at 17:32
Van valami az ellenkező kérdés. Nekem van egy régi garázst, a hátsó az én tulajdonom, hogy alapvetően kihasználatlan. Csak a minap néztem, és gondoltam, ha tudnék hozzá egy bála szerkezete INSIDE a jelenlegi struktúra. Szeretem a kinézetét a régi garázs, és nem bánnám, ha veszít, amit belülről alapterületét elveszhetnek.
Amióta megvettük ezt a tulajdonságot, amit tenni akart valamit az, hogy a régi épület (mint egy dedikált házimozi épület vagy egy stúdió / hivatal). Minnesota élek, és szerintem a bálák jó lenne télen melegen tartani.
Vajon ezt a munkát?
Úgy néz ki, mint egy nagyszerű helyet, remélem, hogy többet tudjon bála szalma épület.
November 27, 2007 at 07:36 am
Phil,
Azt egészen biztosan lehet telepíteni bálák belülről létező struktúrát. A legnehezebb része kezd a bálák csatolandó kialakításában, mivel a legtöbb struktúrák épülnek szegecsekkel 16 "vagy 24"-on található. Ez teszi a sok hornyolás. Itt egyszerűen tedd a bálák ellen a fülbevalót és használja gipsz léc minden kurzus csatolni a bálák a kerethez. Ez munkaigényes, de kevésbé, mint az összes hornyolás. Akkor is kell alkalmazni néhány sár (agyag csúszás vagy vékony vakolat), hogy a háton és a bálák, hogy a tűz nem terjedt ki az arcát a fal ellen, a keretezés. Ezután csomagoljuk könnyű szalma agyag mögött a bálák, és a stud öblök. Attól függően, hogy az éghajlat, akkor lehet, hogy adjunk egy szellőző közötti területen a bálák, és a külső falak megállítani a nedvesség egyre rekedtek, és szívja be a bálák. Úgy gondolom, hogy a szerkezet van véve, akkor egyszerűen helyezzük a csúszás ellen közvetlenül a bálák, és a külső falak vagy akár bármi hagyja szigetelés jelenleg nincs (ha van ilyen) helyett.
November 30, 2007 at 20:41
Köszönöm a választ a kérdésemre. Van még egy kérdést a földre, most a szerkezet nem egy emeleten van, vagy bármilyen alapja.
Vajon ajánlott tenni valamiféle alapítvány lefelé előtt, hogy bármilyen bála?
November 30, 2007 at 21:28
Phil,
Szívesen. Nem kell önteni egy új alapot az egész hely, de szükség lesz ahhoz, hogy a padlástér bálák le a földre, hogy biztonságban vannak, a víz szivárog, stb ... Akkor is kell, hogy egy lábujj UPS rendszer hogy lehet használni egy rögzítési pont a háló vagy a léc, attól függően, hogy mit akarsz. Remélem, hogy segít.
December 5, 2007 at 13:15
Kedves Phil,
A társam és én próbálom kitalálni, hogyan erősít a csúnya falazóblokkokra ház, amelyben élünk, nagyon rosszul építették az 1950. Élünk, a Redwood esőerdőiben Észak-Kaliforniában, és arra gondolt, mivel a cement túl porózus, illetve már van penész kérdéseket. Megvan a szükséges valamilyen módon szigeteljük beton nélkül creaing inkább nedvesség csapda. Igen, cement blokk tényleg megtartják a nedves ... rossz választás az építtető, hogy megpróbáljuk orvosolni ezt.
Láttunk néhány bála építési staw azt mutatja, hogy egyes alkalmazásoknál gondoltuk talán működne, de a mi nagy aggodalommal othet mint a pénz, a penész. Élünk eléggé meleg párás esőerdőkben, és szeretné, hogy képes legyen létrehozni a központi fűtés, de nincs értelme uinless rögzítjük az egyéb problémákat.
Tehát, ha a bála szénát staw vagy építési annak a lehetősége, Önök mit javasolnak, a tényleges szalma / széna az építőipar? Vagy van néhány újabb szintetikus készült újrahasznosított, hogy láttunk egy kicsit azt mutatják, hogy értelmet adott a falakon. Mit nevezik őket? Vajon minden fogyasztói hulladék, vagy legalábbis részleges, formaldehid mentes?
Köszönöm a segítséget ebben 1
December 5, 2007 at 01:34
Janet,
A nedvesség aggodalomra ad okot, de ha szigeteljük a betontömb a bálák, beleértve a szellőzés vagy vízelvezető üreg között a bálák, és a blokk fal akkor jó lenne, főleg, ha telepíti a fűtési rendszer, amely képes segíteni a meghajtó nedvességet a ház. Ha a hely a bálák a blokkon belül, akkor a külső stukkó a ház, amivel minimálisra csökkenthető a nedvesség mozgását. Ha a hely a bálák a külső, a szigetelő értéke és a vakolat mindegyiknek megszünteti a nedvesség probléma oldalon a házban, de előfordulhat, hogy nehezebben csökkenti a nedvesség szintet a szalma. Mindkét esetben lehet róla, hogy használni szalma és széna nem. Ezek nagyon különböző. Láthatjuk hozzászólásomat a különbség ebben a blogban. Sok szerencsét.
Andrew
December 16, 2007 at 07:10 am
Kedves András,
A férjem és én figyelembe véve a várható vásárlásakor bála szalma haza. Nagyon izgatottak vagyunk amiatt, hogy esetleg vásárlás, de van szó, mivel ez kisebb, mint szeretnénk a családunk. Lehet azt tervezzük építeni bála szalma kiegészítéseket a földszinten és a második történet anélkül, hogy az energiahatékonyság az otthon? Az egyik szobában lenne egy teljesen új, 3 szoba mellett, és kiterjedne a felújítás. A földszinten és a második emeleten felül fogják rakott egy téglalap alakú formáció a 25'x 12'on mindkét szinten. A bemeneti felbecsülhetetlen értékkel bírna, mint mi vagyunk kezdők a szalma bála építési folyamatot.
Nagyon szépen köszönöm,
Stacy
December 16, 2007 at 21:34
Stacy,
Ha valóban hozzá egy a ház mellett anélkül, hogy gyengítené a hatékonyságot. Hozzátéve, hogy bála szalma otthonok egy kicsit nehezebb, mint a hagyományos otthonok, azonban a megfelelő tudás és készség, hogy meg lehet valósítani az összeadás (ek) nagy sikerrel. Hadd tudja, ha tudok segíteni kell, úgy dönt, hogy előrelépni. Sok szerencsét.
Február 22, 2008 at 03:19
Kedves Andrew:
Elolvastam az oldalon, és mások, hogy a bálák épület nem a legjobb ötlet a nedves éghajlaton, amennyiben bizonyos változtatásokat hajtanak végre. (Nem esős, de a magas relatív páratartalom mellett.) Szóval a kérdés az: mit jelent a párás éghajlatot? Legnagyobb része az Egyesült Államokban, kivéve a délnyugati sivatagban, lásd a relatív páratartalom 80%-a reggel, a nyár, és sok helyütt látható, hogy a páratartalom egész évben reggel. Ez akkor is igaz, ahol a Midwest Bale épület származik. Tehát Zavarban vagyok egy kicsit, és szeretném, hogy van néhány útmutatást annak meghatározásához, hogy egy olyan terület lenne tekinthető "nedves" céljából épületben szalmabálákat.
Február 22, 2008 at 19:37
Nagy különbséget a páratartalom kérdés. Bales képes kezelni a páratartalom, amíg azok képesek kiszáradni. Ha ez egy dolog reggel, a bálák, hogy képes kezelni. Ha él olyan területen, mint a délkeleti, hogy nehezebb kezelni, mert a levegő nem szárad ki elég ahhoz, hogy a bálák egy kis szünetet. Remélem, hogy van értelme. Hadd tudja, ha többet szeretne ezzel kapcsolatban.
Február 23, 2008 at 05:05 am
Köszönöm szépen, Andrew. Nekem jelenleg élnek, a délkeleti, de nem terveznek építeni, és itt él egy részét, ahol a Délkelet képest más területeken, ez nem ", hogy" nedves. (Atlanta, New Orleans helyett.) Én tényleg néztem épület vagy akár Texas Missouri.
A nagyvárosok környékén lenne San Antonio és a Kansas City. Adtam linkeket a havi átlagok a reggeli és a délutáni szinteket minden város. (És tettem hozzá a Houston és a Phoenix az összehasonlítás.)
Köszönet újra.
http://www.cityrating.com/cityhumidity.asp?City=San+Antonio
http://www.cityrating.com/cityhumidity.asp?City=Kansas+City
http://www.cityrating.com/cityhumidity.asp?City=Houston
http://www.cityrating.com/cityhumidity.asp?City=Phoenix
Február 23, 2008 at 10:38
Köszönjük ezt Anne. Lehet, hogy nézd meg a legújabb blog bejegyzést arról, Városfejlesztés. Ez csak azért történik, hogy kép, amit választott, hogy képviselje minőségű városi design egy cég, amely érdekelt bála szalma tervezés Texasban. Nem tudtam, hogy ezt korábban írtam a blogon, de érdemes csatlakozni a céggel, hogy hátha tudnak segíteni Önnek álmai design!
Március 7, 2008 at 20:33
Andrew .. élek Mid Michigan és már úgy történik, figyelembe véve az otthonom. Szeretem a szalma bála ötlet. Mi a helyzet a pincében a bála szalma mellett épült? Továbbá, van-e valami különlegeset kell tennünk a bálák az időjárás miatt Michigan. Szeretnék bővebb információt bála szalma házak Michigan.
Március 10, 2008 at 14:29
Kihasználva a tér alatt egy bála ház alagsorában egy nagyszerű ötlet. Az egyetlen dolog, azt hiszem, hogy szükséges lehet foglalkozni a bálák a hó szintet. Ha kapsz havat sodródik, akkor lehet, hogy azok elhelyezésére a design. A pince alatt, akkor jó lenne. Nézd meg a blogban hó sodródik tovább a témáról. Kereshet a Google fent látható (csak győződjön meg róla, hogy van beállítva keresni SB.com) Köszönjük és sok szerencsét.
Június 5, 2008 at 07:32 am
Élek Reno Nevada és szeretnék építeni egy másik történet mellett / apartman szalmabálákat. A jelenlegi struktúra bot épült a 1970-es évek végén a korai 80-as, ez járható út, hogy pénzt takarítson meg, vagy lenne egy kis házikó lesz az út? Köszönjük!
Június 9, 2008 at 05:42
Szia András,
Nemrég vettem egy régi-szerte egységes mobil home. Szeretném szigetelni a házat, (belül a lábazat / alátámasztó) a szalmabálák. Aggodalmaimat:
1) Mold / penész;
2) Tűzveszélyességi;
3) féreg
Amennyiben a bálák stucco'd kell lezárni, vagy valamilyen módon alá vonása előtt a ház? Élek központi Kentucky, ami elég párás, különösen a nyári hónapokban. Van nehéz műanyag és kavics alatt a házat, de még mindig elvárják páratartalom is problémát jelent. Mit javasolsz? Köszönjük!
Larry
Június 10, 2008 at 08:14
A bálák kell mártani valamilyen csúszásgátló anyaggal (agyag Slip legjobb) azok elhelyezése előtt. Az aggodalmak ésszerű, különösen a penész, ha magas a páratartalom. Ha a bálák vakolt, vagy szerepelnek slip (think lefedettség szükséges) akkor nem lesz tűzveszélyes. A legfontosabb az, hogy annyi szellőzést a bálák lehetséges. Féreg nem lesz probléma, de ha a bálák nem vakolt feszes, tudtak bejutni oda.
Andrew
Június 11, 2008 at 21:31
Charmaine,
Meg lehet építeni a bálák a második emeleten, amíg az eredeti épület képes kezelni az extra terhelést. Ezt a kérdést egy mérnök, aki megérti a terhelési követelményeinek szalmabálákat. Én nem csak beszélgetni bárkivel, hogy ez egy ismeretlen mérnök valószínűleg túlbecsüli a terhelést a falak és a botok valószínűleg nem lesz képes tartani a plusz súly. Ha az ár az egyetlen szempont, akkor érdemes a ház ötlet, mivel egy nagyobb épület teljes élmény számodra, mint kiegészítés.
Június 16, 2008 at 18:30
Szia, jó információ! Van egy történet, visszaesés-blokk ház a Phoenix, AZ területen, és szeretném felvenni szalmabálák a ház szigetelés - van egy garázs nyugatra néző fal és a garázsban mindig 10 fokkal forróbb, mint a kinti temp - igazi sütő! A beton van festve, és van egy 24 colos tető túlnyúlás. Amellett, hogy a bálák rögzítése a fal egy csúszás, hogyan készítjük a talajt, hogy a bálák? Vajon azt kell rögzíteni, hogy a tető túlnyúlása, vagy csak Nestle szorosan? Bármilyen véleményt vagy tanácsot szívesen fogadunk!
Június 18, 2008 at 07:04 am
Anna-Marie,
Meg kellene telepíteni valamilyen alapítványi rendszer, hogy tartsa a súlyát a bálák. A legjobb megoldás lenne egy konkrét kötvény gerenda tetején egy törmelékkel árok Alapítvány, ahol a kötvény sugár van rögzítve, hogy a meglévő blokk fal. Azt is szeretnénk csatolni a bálák a tető túlnyúlása is nagy valószínűséggel valamilyen típusú háló, amely átfogja az alapítvány lábujj up a gerendára. Ne feledje, hogy ha van egy 2 "túlnyúlás most, hogy fogják csökkenteni az durván 4", amikor a bálák vakolt. Ez nem túl jó, így meghosszabbítja a túlnyúlás lenne egy jó ötlet is. Ha úgy gondolja, tudja kezelni az eső, csak egy 4 "túlnyúlás, akkor elkerülheti a kiterjesztések, de eső közvetlen a fal nem jó ötlet. Feltételezem, hogy az eső nem nehéz, bár nem túl gyakran. A csatorna és néhány jó tereprendezés lehet minden, ami szükséges, hogy teljes körű védelmet az új bála fal ellen az eső.
Július 22, 2008 at 07:02 am
Hi there! I was surprised to find that many of these things I've been thinking about have been done before.
I am considering building a mobile straw bale house that I can move to a new location eventually. I am looking at buying an old double wide school room and retrofitting it with straw bales. is this a crazy idea?
July 22nd, 2008 at 9:08 am
Hi Davis. This can be done; however, you may end up with cracks in the plaster. It is hard to get a rigid material like plaster to give enough to survive a move without cracking. Good luck and let me know if it works for you.
August 30th, 2008 at 1:06 pm
à †à °à ²à ½à ¾ à ¸Ã' à ºà °à » Ã'‚à °à ºÃ'Æ'Ã'Ž à ¸à ½Ã'„à ¾Ã'€à ¼à °Ã'†à ¸Ã'Ž, à ¡à µà ½à ºÃ' à ·à ° à ’à °Ã'ˆÃ'Æ' Ã'€à °à ±à ¾Ã'‚Ã'Æ'.
August 30th, 2008 at 3:21 pm
The translation from the above comment is: “For a long time searched for such information, Thanks for your work.”
Thanks for the kind words.
October 11th, 2008 at 2:43 pm
Great info – we are currently adding on to a 2×6 framed cabin – a log-framed, straw bale and cob infill, passive solar living room, two bedrooms and a play loft (in high part of shed roof)I'm wondering about the best way to connect to the existing cabin's siding (cheesy particle board crap)since the addition's logs are at the juncture and bales/cob will attach to the logs. would it be best to use some sort of flashing at these junctures (existing siding-log-bales) in lieu of plastering right up to the siding? Really appreciate your extensive site and experise. Köszönjük!
October 11th, 2008 at 2:47 pm
great info – we are adding onto a stick-built cabin with log-framed strawbale. How should we handle the junctures of exisiting siding (particle board)to log posts? I understand from above how to attach the bales to the posts, but that last ~4″ gap is stumping me.
October 19th, 2008 at 7:41 am
I am not picturing this junction very well. Can you tell me more? Is the particle board crap you are talking about really particle board? Is it on the exterior of the house? If so, I doubt it is particle board. Perhaps it is OSB (chip board type plywood). When you say “log framed” what do you mean? You call it a 2×6 framed cabin (existing) and a log framed SB. I assume you mean post and beam just with poles rather than dimensional lumber. It sounds like there is a 4″ gap between the last post of the new structure and the existing building. Miért van ez? I imagine that the bales would go right up to the old building. I would prefer that the new post be tied directly to the framing of the old structure (nailed into existing 2×6 studs). This would allow you to connect the new and old together well. I would then run some flashing between the framing and siding or subsiding and siding of the old structure that extends into the new bale portion of the home and then plaster over the junction. A final trim piece would be a good idea to give the junction a clean finish. For the flashing, I suggest a roll of metal flashing that would slide in under the siding. You could also use some adhesive flashing if the application would work. Let me know if this answers your question.
November 3rd, 2008 at 6:03 am
Hi Andrew, Thanks for the awesome site and videos.
We are about to start our first straw bale mini project. We want to build a composting toilet using a slab with a concrete block chamber built flush with the back wall such that there can be an access door, and of course bale walls. I imagine I attach the bales to the blocks using the lath method you mention. What do I need to do to stop moisture from the blocks getting to my bales?
November 11th, 2008 at 1:28 pm
I suggest you paint on a rubber emulsion waterproof membrane if you expect there to be moisture in the block. That is the best way to keep the bales dry and secure their long life.
February 27th, 2009 at 2:30 pm
Helló
I am considering a straw bale wrap on a mobile home (around existing siding). I'm aware of some of the considerations such as moisture, overhangs, and plastering inside of bales. Since I cannot create any permanent structures (foundation) does that mean I have to extend the floor on the chassis? Does any one have experience with this? What resources are out there specifically for wrapping mobile homes?
Thanx
March 7th, 2009 at 1:40 pm
You will need to supply support for the bales and will also need to build bucks to move the windows to the exterior and will also need to extend the roof. There is not a lot of specific information out there about this construction, but it is possible to do. Best of luck.
March 8th, 2009 at 3:13 am
Hello Nathan Venn
If you could send me some Pics of the mobile home and surroundings,I would draw up all the plans in detail with information how to do it, for free!
Egészségedre
Rudy
March 8th, 2009 at 3:41 pm
Nathan
My email is: strawbaleup@hotmail.com , since I didn't mention it!
Egészségedre
Rudy
May 2nd, 2009 at 7:49 pm
Andy I own all of the SB books, purchased by my wife for my last birthday (now 41) and everywhere I look on the net about SB construction there you are.
My wife and I moved from Ohio 4 years ago with the intent of build a SB house in Marquette, KS. As wheat straw is more abundant in this state than anything else, it made sense to build SB.
I have design over 100 homes sense I was first smitten with the idea 7 years ago but due to unforeseen circumstances the dream has not come to fruition.
So setting our sights on build our dream house in the future be bought a stick build with an acre of land for $69k. The 1200sf 2 story house has a very small partial basement and 2 bedrooms. The back porch (roughly 8′x26′) was enclosed about 16-18 years about and serves as a small mud room and laundry room. I would like to tare it off and add a 15′x26′ 1 or if possible 2 story addition with straw bales.
The roof needs to be replaced anyway as there are 3 layers of shingles, one of which is wood. I would like to use these to enlarge to laundry and if 1 story create a new family room. If 2 story I would make the second floor a new bedroom.
Any thoughts?
May 4th, 2009 at 8:41 am
Hi Chandler. That all sounds good. I think you will be happy with the results. There are some details to be clear on before you start like how to attach the new addition to the old structure, but it is all very manageable. Best of luck and remember to have fun in the process!
August 28th, 2009 at 6:54 am
András, köszönöm szépen az oldalt! Azt válaszolta az én sok-sok kérdésre. Lenne egy pár, hogy nem láttam még foglalkozni (és elnézést, ha eltévesztettem őket, van egy csomó folyik itt ezen az oldalon
.
1) élek Közép-Arkansas. Szerint a NETSTATE honlapon, van egy átlagos relatív páratartalom 57%. Ez túl nagy, hogy fontolja strawbale?
2) Az a tervem, fokozatosan építeni. Én már kidolgozott egy sor durva terveket, hogy felhívja az egyéni "szobák", hogy épül a központi nyitott terület. Ezeket az egyedi szobák önálló. Az elképzelés az, hogy tudok építeni az egyes ~ 15 × 15 szoba, mint egy külön projekt, és amikor ezek a szobák teljes, mellékelje a központi terület és kösse őket össze. Ez azonban lényegében azt jelenti, hogy minden egyes szobában végül egy "túl" hozzá. (Tényleg kellene tenni egy kép a terv valahol, mivel ez elég nehéz megmagyarázni). Vannak olyan különleges megfontolásokat kell lennem tisztában?
Köszönöm,
Fütykösbot
Augusztus 28, 2009 at 07:11 am
Ok, úgy döntöttem, hogy dobja fel egy pár gyors képek, így kifejt az én korábbi leírást. Az első egy 3D-s renderelés (mínusz tetők), a második pedig a javasolt "durva" alaprajz.
http://www.brimandgrum.com/Strawbale/Housepic.jpg~~V
http://www.brimandgrum.com/Strawbale/Housepic2.jpg~~V
Köszönöm,
Fütykösbot
Szeptember 16, 2009 at 09:02 am
Szia Billy. Az őszinte válasz a relatív páratartalom, hogy nem tudom. Én még nem láttam olyan meggyőző adatok, amely kapcsolódik a relatív páratartalom a nedvességtartalom bálákban térfogat. Hány nap egy évben azt mondod, hogy úgy érzi, párás? Szokott kiszárad, vagy az éghajlat nedves egyet?
Ami a design ötlet, hogy legyen finom. Ha a terv a kilépési stratégiát, azaz hogyan kíván kötni őket, előre, akkor sokkal boldogabb. Azt javasolom, hogy telepítsd ajtók, ahol azt tervezi, hogy azokat a későbbiekben. Ön bármikor megváltoztathatja az ajtót stílus, vagy akár azt, és hogy egy egyszerű nyílás később. Sokkal egyszerűbb, mint átvágta a falon.
Április 8, 2010 at 06:16
Hi there! Mi egy nagy telek.
Én vajon mit fog gondolni csomagolás 1 earthbag vagy vékony csutka falszerkezet strawbales, minden épült kavicsos töltött abroncsok (2 széles) több mint egy törmelékkel árok? Élek, Nova Scotia, ahol a hőmérséklet mínusz 30 Celsius hetekig egyszerre és egyformán meleg - plusz 30 a nyáron. Minden olyan hozzászólás is nagy népszerűségnek örvend!
Április 9, 2010 at 08:38 am
Hi Gena. Úgy gondolom, hogy mindez néhány kulcsfontosságú eleme. Ha lenne sok hőtároló belsejében egy igen hatékony hőszigetelő. Ez egy nagyszerű kombináció a hőmérséklet is. Figyeljen arra, hogy a bálák szoros a csutka vagy earthbag építési és érdemes sovány hátul a bálák egy agyag csúszás előtt verem őket, vagy ahogy verem őket valójában. El kell csatolni a bálák a belső falra, így nem tudnak "húzza le" egymástól. Én javaslom szóló gyémánt vakolat léc a falak között bála tanfolyamok. Ezután építeni a belső falak csutka (vagy earthbag), hogy azok felölelik a léc. Hadd tudja, ha lépjenek előre ezt Szeretnék látni képeket.
December 21, 2010 at 12:02
Szia, sok hasznos információ a honlapján Remélem, nem hiányzik a válasz a kérdésemre!
Azt akarom, hogy ellen meglévő magas kőfal, és én vagyok kíváncsi, hogyan lehet a legjobban csinálni. Azt hiszem, nem tudod bálák egyenesen szemben a kőfalon, és legalább lenne szükség valamilyen Zavarszűrés? Vagy ez a legjobb, hogy állítsa vissza az épületet a falról, és meghagyja a légrés (bár ez nem ideális)?
Előre is köszönöm,
Mikrofon
Január 3, 2011 at 10:01 am
A kőfal valószínűleg létre páralecsapódás kérdés, mivel ez olyan hideg. Én inkább építeni a faltól, vagy telepíteni a szellőzés szakadék a két felület.
Június 16, 2011 at 12:03
Szia András,
A feleségem és én földterületet vásárolt Ohio és van egy fém rúd pajta az ingatlan. Célunk, hogy telepíteni bála falak, a nyugati és az északi fal (délen és keleten lesz hagyományosan szigetelt és kész, leginkább azért, mert a vízvezeték, de más okokból is). Mi el fogjuk távolítani a fém iparvágány oldalt a bálázott, hogy lesz. A kérdésem az, hogyan lehet a legjobban a kapcsolatot a sarkoknál, ahol a fém fal találkozik a stukkós bálák. El tudom kiterjeszteni az egész drótháló iparvágány fém-és gipsz ezt? Úgy tűnik, hogy azért, mert fémből kitágul és szerződések, stukkó végül (és esetleg gyors) megrepedhet, és leesik. Köszönöm a segítséget. Tavaly műhelyében Trinity CTY, CA fantasztikus volt!
Andrew
Június 26, 2011 at 17:00
Szia András. Azt kellene még néhány részlet róla, hogy szilárd és hasznos választ az Ön számára. Tudna nekem e-mailt néhány vázlatot és további részletek, hogy a rendszeres e-mail címet?
Augusztus 15, 2011 at 10:46 am
Hi Andrew:
Mi vásárol, lapos tetős ház stukkós fa keretes, amely egy 6 láb csúszás helyet alatta. Ez egy alagsori lakás kisétálni a háton és elöl a ház földszinti, mert ül a lejtőn. Szeretnék váltani ezen a területen, amely egy fából készült ajtó bejárat mellett használható pincébe zárja be a külső hozzáférést és hozzá egy lépcsőház belülről a főépületben. After moving pipes and ductwork I'm hoping to have enough space to add a small 2nd bedroom, bathroom and laundry area. I will need to dig down a bit further for head clearance of the floor joyce's. I've been told that if I do that I will need to add more supports. Is it possible to use straw bale's dipped in slip as you described above (to prevent moisture) without adding additional supports? Could the bales be load bearing?
August 15th, 2011 at 10:51 am
Oh I forgot to say that it's over 100 yr's old and located near the ocean in southern California.
September 29th, 2011 at 5:27 am
Hi Renee. Not sure I fully understand your situation. Would the bales be underground, even partially? I would not recommend that. In terms of acting as load bearing, that can happen but it depends a lot on the loads it will be supporting. Load bearing is hard to do as a retrofit and is also difficult when paired with wood framing (partial load bearing capacities).
October 24th, 2011 at 9:21 pm
Szia András vagyok, a tervek elkészítéséhez egy házat, és lehetőségük van egy csomó cédrus deszkák és sokkal több tapasztalatot a fával, mint a vakolat. Én arra gondoltam, ha tudnám használni a cédrus, mint a belső iparvágány? Elolvastam észrevételeit a páralecsapódás egyre között, és vajon nem mindegy, hogy azokat csak a belsejében. Én kívül él Seattle, így meglehetősen párás itt. Ha tudnék illeszkedik a táblák szorosan a bálák és a tűzveszély csökkentése lenne ez a gondolat a munka? Ideális esetben szeretném használni minél több, és egy elég nagy kinyúlás, tehettem volna ezt a külső oldalon is? Köszönjük, amely oly sok információ ehhez a folyamathoz. Ez már annyira hasznos is.
Október 25, 2011 at 07:11 am
Ez lehet csinálni. Azt javasoljuk, hogy ezt egy karcolás réteg mészvakolattal a cédrus. Ez nem számít, hogy néz ki, de ez zárja le a falat a tűzveszély. Papíron, a fal néz lakás és a táblák volna kapcsolatba mindenütt, de a valóságban ez nem valószínű, hogy ez a helyzet. A semmiből kabát fogja a bálák biztonságos.
Október 25, 2011 at 08:43 am
Köszönjük! Fogok csinálni.