Obstaja veliko razlogov, zakaj predlagam, da ne gradi svojo hišo s slamo bale na robu. Težko je vedeti, kje začeti. Jaz bom samo postavitev prvih deset, ki pridejo na misel.
1. Strune na izpostavljenem obrazu pomeni nobene prepuščanjem okrog objav in s tem toplotno oddih na vsako delovno mesto.
2. Bale ni čvrst. Če si vrgel balo off kup bo pristalo na ravno 99 od 100-krat in ne na robu.
3. Any framing in the wall eliminates the running bond system, thus weakening the walls.
[Ad # post-nebotičnik]
4. No weedwacking is possible to smooth the walls.
5. Running electrical is difficult because you have to cut chainsaw grooves around strings.
6. Corners are unsupported because you can't notch the bales around the posts, therefore there is no overlap.
7. Niche construction means cutting the strings and weakening the wall.
8. The shape of the bales requires more stuffing when on edge.
9. The exposed surface of the bale has less “tooth” for plaster than when the bales are stacked on the flat.
10. Wall settling may be more as the strength of the straw bale is not from side to side but from top to bottom.
Having worked with bales on edge on several occasions, I'm certain that I won't do it again (if I have control of the project). The only reason I've heard as to why people think it's a good idea and continue to do it is that it saves square footage because the bales are thinner in the walls this way. Let's be realistic, you only save 4″ per wall and that's not worth it in my opinion. If you plan to build with bales, you need to know that your walls will be thick. If that's a problem for you, there are other building systems out there to consider or you can use a portable sawmill to rip your bales down by 4″ and then use them on the flat. That's not ideal, but better than stacking on edge. I'll write more about that process later.
O Author
Andrew Morison je specialist za bale slame in zelene gradnje. On je pokazal na tisoče ljudi, kako zgraditi svoje projekte bal slame s svojo celovito serijo poučevanja bale slame, beton temelj in ometov in DVD-jev. You can check these out at www.LearnStrawBale.com. .
Email Updates
Biti obveščeni o novih vnosov in da se naše "7 potrebna dejanja za Straw Bale uspeha e-tečaj" popolnoma brezplačno, vpišite vaš e-poštni naslov preverite vaš poštni predal za potrditev. Več info >>









May 28th, 2010 at 12:16 am
Hi Andrew,
Off topic:
First of all: thank you for providing all this usefull information !!! You are truly an inspiration for straw-bale builders like me!
On topic:
I can see why stacking strawbales on edge causes allot of problems. BUT I think however that it is possible and might even be preferable in certain situations… certainly when you adapt the design to this building method.
I'm going to stack strawbales on edge for my own house and so, I want to explain the reasons why I chose this option…
But let me first be clear about my definition of stacking bales “on edge”… I'm not talking about putting them on their largest side, but I'm talking about putting them on their smallest side! So vertically.
I'll try to explain my preference by commenting on your 10 reasons-list
1. Using roundwood as posts makes it possible to cut out a long vertical sleeve on the longest side of the strawbale. Leaving about the palm of a hand of straw on each side of the roundwood (I'm using metric system, so talking about palm of hand makes less confusion, hehe).
This way, cold bridges are eliminated and your wood is protected on both sides.
2. Bales will get their strength and become sturdy because they are stuck around the posts. I put a post every two bales… so there is only one side left unsupported… I guess that will be allright. Strawbales can always be interconnected with sticks.
3. I found it quit easy to make a small sleeve on the top of the bale (when standing vertical) to put a piece of wood in the sleeve, underneath the strings. It even gives a stronger connection of the framing to the strawbale.
4. I've never tryed to put loam or lime on the side of the bales, but I've read in several books that plastering the side with the strings is actually easier than the other sides, because the direction of the straw fibres is favorable: the plastering won't sputter off.
5. I'm going to put a baseboard (“plinth”) in my floor to provide a gully for my electrical wires. This not only makes it easy to change the places of the sockets, but also make a nice finish. And to be honest.. it scares me a little to have electrical wires inside strawbales… It's probably just a feeling, but anyhows…
6. As I'm buidling an organic house, I don't have corners, and so I don't have this problem.
7. This is right. I took this in consideration and I'm allright with having only small niches in between the wires, to put a candle in or so… One of the main reasons why I chose to build a strawbale house is to have a great insulated building. Cutting out niches will make the insulation value a lot lower on those places. I'll just make shelfs and so on interior walls.
8. As for my building I have to dissagree: My roof is waving up and down.. so I have different vertical distances to fill with strawbales.
The only dimension that is variable on a strawbale is the length of the strawbale. This is due to the variable speed of the tractor making the bales on the field(well, at least here, in Belgium). Having a fixed width and height of the bales and having fixed distances in between the poles makes it possible to have a perfect fit of the strabales in between the poles.
9. See 4
10. Compressing the strabales after every row eliminates settling.
Now, what are the main reasons why I chose strawbales on edge?
- As I allready explained in point 8: strawbales have only two fixed dimensions and so makes it work more easy when putting them in between poles at a fixed distance.
- It seems easier to make curved walls, because you work in smaller (and more) segments (using the width in stead of the lenght of the strawbale to follow the curve).
- In stead of putting strawbales against vertical poles, I can integrate the pole in the strawbale, providing more strength to the whole wall..
Well… those are my thought on this topic, I'm very curious about what you think of all this…
Greetings,
Carl
May 28th, 2010 at 1:44 am
I understand your point and I know everything your talking about is valid, however I did think of one reason it might be a good Idea and that is to increase the passing of any water that might get in the wall. On edge the water will migrate down much faster. Although the benifits of staking them on the flat far out wiegh the only benefit of stacking them on edge I could think of other than the one you mentioned which would be saving 4″. Thanks for the great info you've been sharing! This is the best web site I've found about strawbale building that I have found! I have been a carpenter for over twenty years and although I haven't had the opportunity to build one yet I know I will be building one for myself as soon as I can afford to buy some property. Again, thanks for all the awsome info! -Lance
May 28th, 2010 at 8:53 am
I so agree with you. I am in Johannesburg, South Africa and have just bought land to build our dream cob and strawbale home. I have attended various workshops and simply cannot agree with the folks who lay bales on edge. Until now it has been an intuitive opinion. Thanks for the well thought out reasons
May 28th, 2010 at 11:46 am
I thought one reason people stacked on edge was to improve the R value.
May 28th, 2010 at 4:57 pm
Živjo. I agree with your reasons for not putting the bales on edge, however i had the issue of tring to get a little more room in my garage. i'm using post and beam construction with 10 inch square posts. what i did was to add two extra strings around the bales and then used my chain saw to cut the bales in half (ie. 2 strings on each half). It worked really well. I used 12.5 mm square wire either side of the bales and stiched it with baling twine. this made a very sturdy wall even before rendering and the wall was half the thickness of my other (around the house walls) which were full bales. Hope this helps others with similar issues
June 27th, 2010 at 7:15 am
I and many others have been stacking bales on edge for many years now with great success. So here are my retorts to each concern. #1 A well designed bale home need not have any notching. #2 and #3 I am only talking about in-fill systems in which the window bucks (bale width) and corner post (again bale width) support the roof. Stacking the bales tightly between the “posts” and top box beam makes them very stable (we still use a running bond between posts). #4 I weedwack all my walls the weedwacker has never cut a bale string. #5 I rarely have to run electrical wires vertically up the bale wall it usually occurs horizontal or next to a post. #6 With bale width T posts at the corner it is much stronger than any single post surrounded by bales, and no notching is required. #7 With bales packed tightly between posts cutting a string or two has almost no effect on the integrity of the wall system (or just work between the strings or build out your niche). #8 A properly “edged” bale requires almost no stuffing in the wall. By this I mean using a quality hedge trimmer to square each end of every bale so it fits tightly to the next bale or post. Also, I find the stuffing of on edge bales easier because the gaps are not hidden like they are when bales are laid flat. Finally on this point you must be careful to stuff bale gaps between each course when laying bales flat. When laying bales on edge the whole project can be stacked and then stuffed after. #9 I find plaster tooths well either way. #10 Again a well designed post and beam infill system has the top beam at X bales high and you should be pounding that last bale in with a sledge hammer… no settling. Also, a proper load bearing wall should have sufficient compression strapping to prevent any settling.
I also feel that an extra 46 square feet on a 1200 square foot house is significant. On my last two house projects (both about 1200 sq/ft) we stacked the bales in about six hours with a three man crew. I could write a 10 reasons to stack your bales on edge but I'll save that for later (#1 You buy and stack less bales saving $$). I see only benefits to stacking on edge… unless you have a lot of notching (yuck!!).
June 30th, 2010 at 12:57 pm
Thanks Doug. I appreciate your input. i imagine, like in any conversation, that we could both argue our points back and forth for days. No need for that. I can see merit in each of the items you describe and I can also find counterpoints to each point. Let's just say that I am a firm believer in there being more than one way to accomplish a goal and that for myself, I won't be building a house with bales on edge.
July 7th, 2010 at 6:31 am
Velika razprava o zlaganje ravno v primerjavi z ozkim ali rob strani za bale. Jaz sem z gradnjo slamnatih bal v Alamosa, Co blizu meje N. Mexico, in smo dobili veliko vetra, in ko je zadel 50 mph pred kratkim, je zapravila več kot dveh od štirih sten sem se ustanovijo na robu. Sem se uporabljajo Rebar zaljubljen vetically med plastmi bale, začenši s prvo vrstico z vztrajanjem na Rebar v zemljo, ki je peščena ilovica tukaj. Sem dal prvo plast blata na eni steni, ki jo stablized nekoliko, vendar, da je veliko vetra je bilo preveč za objekt za ravnanje ne bo imela lesen okvir ali streho, da ga držite. Jaz sem zdaj začenja čez z istimi bale, polaganje jim ravno, cut strani zunaj. To ne bo vodovod ali električno, uporabljam kerozin svetilke in propana za ogrevanje in hlajenje v hladilniku, off omrežje in le sončna je tuš voda sem iz črno vrečko, da se ogreje na soncu, dobimo 330 dni leto, 7 palcev skupaj vlage letno! Zavedam sem, ne deluje v idealnih okoliščinah, z uporabo svoj prst na nepremičnine, ampak moj skupni stroški za 10 do 28 stopal stavbe mora biti manj kot 400 $! (Brez upoštevanja znoj pravičnost!) Bale je bilo 1,00 $ vsak, sem recyling lesa iz Stočno dvorišče in se uporabljajo kositer, itd ne morem premagati, da je s palico!
5. september 2010 ob 12:55 uri
Hvala za vnos Carl. Vaš projekt zveni zelo specializirani in zdi se, da je namestitev bal, kot jo opisujejo uspešno. To je super. Mislim, da za bolj skupno stavbo, so bale na robu je napaka, zaradi razlogov, sem jih v preteklosti. Še enkrat, zato tisti pravi projekt, lahko delajo, kot si opisal.
12 oktober 2010 ob 10:27 uri
Ne strinjam se z Andreja o veljavnosti zlaganje bale na robu. Mi je všeč. Ugotavljam, da je veliko najboljših graditeljev, kot so Bill in Athena Steena, uporaba ali raje na rob zlaganje. Obe metodi dela v redu, po mojem mnenju. Vsak ima različne prednosti in izzive. Tu je moj sprejmejo na 10 Razlogi Andrejevih, da nikoli ne Stack Vaše bale na robu. Bom seznam razlog besedilo Andrije v celoti, nato pa moj odgovor.
1. Strune na izpostavljenem obrazu pomeni nobene prepuščanjem okrog objav in s tem toplotno oddih na vsako delovno mesto.
Strinjam se, da so strune izpostavljeni, zaradi česar prepuščanjem težko. Nisem ljubitelj prepuščanjem, z bal ravnih ali na robu, vendar je smiselno, da v nekaterih modelih. To je nepošteno reči, da ne povzroča prepuščanjem "toplotno odmor na vsako delovno mesto". Bilo bi neumno, da oblikujejo termični most (ne "break") v vaši steni na vsaki pošti ("toplotna odmor" običajno označuje nekaj, kar ustavi toplotni tok, "toplotnih mostov" to omogoča). Splošne metode za preprečevanje toplotnega mostu vključujejo dajanje prispevke v celoti znotraj ovoja stavbe, ki ni del ali izolacijo za delovna mesta s slamo kosmičev ali drugih izolacijskih materialov. Ali gradnjo Nebraska-slog nosilne motive. Vsaka možnost ima pluse in minuse.
2. Bale ni čvrst. Če si vrgel balo off kup bo pristalo na ravno 99 od 100-krat in ne na robu.
Vsa testiranja kažejo, da so bale dovolj čvrst v obeh usmerjenosti. Jeff Ruperta na University of Colorado testiranja kažejo, da so bale na robu bistveno močnejša kot jih bal ravno v ravnanju izredne obremenitve (str.79, načrtovanju stavb slamnatih bal: Stanje tehnologije, Bruce King, et al, 2006). Vendar razlike niso pomembne stavbe, saj bale so dovolj močni, da v obeh usmeritev, stenske nakladanje v hiši, je veliko nižja kot pri preskusih, in glavni obremenitve na steno, se bo izvajalo z mavčne ovoje, v vsakem primeru . Ali delovnih mest, če stavba ni nosilne. Ne vem, če je Andrew dejansko vzdržuje skrbno evidenco strani svoje bale pade na, ko jih spravi na kup, ampak to nima nič opraviti s trdnost bal v zgradbi. Zdi se mi čudno, kot da bi bila ta uporabljena kot dokaz in obrazložitve. Morda je humor.
3. Vsako oblikovanje v steni odpravlja z operacijskim sistemom obveznic, s čimer slabijo stene.
Mogoče sem kaj spregledal, ampak kot sem ga prebral, je ta trditev popolnoma napačna. Tek vez zlaganje se uporablja v vseh na robovih zgradb, ki sem jih delal naprej, in večina, ki sem jih videl v knjigah in revijah. Obstaja nekaj izjem, seveda, saj so za pavšalno položen. Re vezane prodaje bale na dolžino meri je potrebna za obravnavo vrata in okna okvirjanje, ali so bale položene plosko ali na rob. Če je to približno prepuščanjem, potem je bil že 1. točki. Sem pomagal z ducat stavbah z bale na robu, in vsi so teče vezi in okvirjanje.
4. Št weedwacking je mogoče izravnati stene.
Jaz bi šel 50-50, glede tega. Zlaganje na robu stene so gladko pomeni, da začnete z, in manj weedwacking je potrebno. Odpravo nepravilnosti razpršene Zdi se mi lažje, ko so bale so na robu. Po drugi strani pa, če želite narediti velik ponovno kiparska na steno z weedwacker, kup svoje bale stanovanje.
5. Teče električni je težko, ker boste morali zmanjšati žage utori okoli strune.
Odvisno. Skoraj vse električne teče v steni so horizontalne in najlažji možnost je, da se ožičenje med bal tečajev. V vsakem primeru horizontalne teče na katerikoli višini, ki ne bo čez strune. Nekateri kodeksi / pristojnosti imajo posebna pravila, kot so polaganje ožičenja v vodovodni napeljavi. Navpične proge do stikala in luči so verjetno blizu vrat, in notranje zadeve, ki niso balami stene. Strune imajo možnost biti na poti v nekaj mestih, a številka je verjetno majhen. Ali večje, če je napeljava oblikovanje storiti brez misli na balah.
6. Vogali so podprta, ker si ne more zareza v bale okrog delovnih mest, zato ni prekrivanja.
To se zdi kot ponovitev številko 1, s poudarkom na vogalih. To je prav tako zavajajoče. Vsak na rob stavbe, ki sem jih delal na, videl slike, ali slišal, ko bale sestane v kotu, je prekrita z kotičke v istem teče obveznice kot pavšalni položenih bale. Ali so ti vogali res "podprta"? Vse zgodovinske stavbe so nosilne Nebraska, brez delovnih mest na vse, v kotih ali kje drugje. Mnogi sodobni objekti so tudi nosilne. Tako lahko vogali imajo veliko podporo, brez delovnih mest na vseh. Lahko pa podpirajo prispevkov prav tako lahko da na ali v bližini koncev, ko kup na rob. Glej točko 1 za nekaj možnosti. Sem ugotovila, da prepuščanjem bale na vogalu, kjer se bale, ki prihajajo iz različnih smeri na vsakem naslednjem letu, je še manj zabavno kot prepuščanjem sredi balo. Vredno početje, če je vaš načrt, vendar pa druge možnosti obstajajo.
7. Niche gradnja pomeni rezanje trakove ter slabi zid.
To skoraj zagotovo pomeni, rezanje strune, vendar pa dvomim, da to slabi zid. Kot že omenjeno, se osnovni obremenitve v steni sprejmejo mavca kože, ali delovnih mest, in celo unplastered bale ustvarjanje stene, ki so precej močnejši, kot jih je treba sprejeti za krepitev obremenitve, v skladu s testiranjem. Okna in vrata oslabi zid precej več kot niše, vendar smo ugotovili, kako se spopasti s tem. Uporabljajo podobne strategije, če ste kar velik nišo. Mimogrede, nekateri zelo dobro spoštovani gradbeniki, kot so Tom Rijven in David Lanfear in zmanjšati vse nize na vsaki bale, da bi izboljšali moč in učinkovitost svojih zidov. Chris Magwood in drugi so eksperimentirali z zlaganje neprekinjen zid, nato pa izrezovanje okenske odprtine z motorno žago. Razrežejo veliko strun, in njihove stene se zdi v redu.
8. Oblika bale zahteva več polnjenje, ko na robu.
Mogoče, ampak dvomim. Konci bale vmesnik na enak način, bodisi z orientacijo, tako da znesek polnjenje med parom bal koncev je isto. Globina stene manj z na robu zlaganja in stenske potrebuje manj ciklov bal za določene višine. Zato mislim, da na rob je pred nami. Če ste že stisniti svoj zid, ki sem ga dajala v vsakem primeru, nato pa na rob bale v skladu s seboj več, med tečajev, kot pavšalni položenih bale, spet vodi v manjšo nadevom. Ampak obeh metod še vedno zahteva veliko nadeva, za moje okuse.
9. Izpostavljena površina bale ima manj "zob" za omet, kot ko so bale zložene na stanovanje.
Strinjam se. Razlika je opazna, vendar ne veliko.
10. Wall usedanje lahko bolj kot moč slame bale ni ene strani na drugo, ampak od zgoraj navzdol.
Najboljši laboratorijsko testiranje, ki sem ga citiral pod točko 2 zgoraj, je, da so strawbales močnejši na robu. Mnogi se sprašujejo o tem testu, vendar je jasno, da so stene dovolj močni, da v obeh usmeritev, in spet se osnovni obremenitve ki jih mavca kože ali delovnih mest. Najboljši zgodovinski testiranje je v 100 + let stare stavbe Nebraska. Vgrajeni so v balah na rob, vsaj v tistih, ki jih poznam od tega so bili preverjeni. V mnogih od teh stavb, lahko poveste bal usmeritev iz fotografije, posnete med gradnjo, in od resnice oken. So nosilne, ter okna in vrata so nedotaknjeni, tako da ni bilo veliko poravnavo.
Torej, moje točkovanje je nekoliko drugačen od Andreja. Strinjam se z enim od svojih točk, in obstaja nekaj, kjer sem v delnem sporazumu. On je dobrodošel, da svoje mnenje in želje, vendar sem jih moti netočno poročanje in nelogično trditve v nekaterih njegovih točk. Moje prepričanje je, da lahko gradijo velike stavbe v katero koli smer, in da obstajajo pluse in minuse za vse in vsak gradbeni izbiri.
Bom dodal nekaj besed na eno vprašanje, ki ni stopila v seznam Andrija. Če želite oblikovati bale ali stene v več smereh, lahko pride prednost za eno ali drugo metodo. Za okroglih objektov manjših do zmerna polmerom, da je lažje oblikovati (izkrivlja) vsake bale v okviru potrebnih loku, če so na robu. Ampak moraš šivati tudi znotraj nizov nazaj v bale, da sledi preoblikoval bale. To ni težko, vendar je potrebno več časa. Prenos lok v stanovanjski položenega bale je težje (predvsem 3-niz riž bale), vendar so strune so bolj kooperativen, razen v najmanjših objektih. Za velike, okrogle stavbe, se bale ni potrebno biti izkrivljena.
Okoli oken, je lažje, da bi si malo krivuljo radiusnim na ravnim položenega bale. Za večji (bolj normalno velika) krivuljo, eden od strune ravnim položenih bale dobi na poti carving svojo krivuljo. Seveda pa obstajajo načini, da se ukvarjajo s tem, kot so tek dodaten niz ali dva, ki se vlečejo glavni niz off svoji poti na koncu bale.
Ko carving velik lok na koncu z ravnim položenega bale, da slamice ponavadi držijo v vse smeri, kot brado Pappy je v risankah Popeye, zaradi česar štukature lep krivuljo malo težje. To je še vedno precej izvedljivo. Ponovno vezavo na rob bale, da se približuje krivulji oblike radiusnim, ki ga želite, je mogoče z veliko bal, čeprav še težje z rižem. To pomeni ponovno vezanje vsake bale okoli okna ali vrata, vendar je vsaj polovica tistih, ki jih je treba ponovno vezana na večini modelov, ravna ali rob zloženi. Nekateri ljudje bi raje graditi krivuljo z letvijo in ga stvari s slamo. Nisem ljubitelj tega.
Bolj malo relief kiparska, ki ga nameravate, ugodnejše pa je določiti svoje bale stanovanje.
Upam, da to pomaga tistim, ki so zainteresirani za vprašanja.
12 oktober 2010 ob 11:04 uri
Hvala za vnos Derek. Cenim predstavitvi različnih zornih kotov in stališč. Ja, nisem pomeni "toplotnih mostov, ne Break." Hvala za kaže, da je ven. Imam nekaj odgovorov na vaše komentarje.
1. Z vidika toplotnih mostov, morate še vedno okna v zasnovi in strukturi po in žarek, morate neko vrsto podpore za te oken. Verjamem, da je treba okna in vrata dajo na zunanji strani zgradbe, zato imajo svoje nosilne elemente za okvir v celoti znotraj bale zaviti predstavlja težavo. Za prepričani, lahko okvir je zgrajen na ta način, vendar pa boste morali namestiti sekundarno okvir za okna izpirajte na zunanjo stran hiše (ne maram okno dolarjev, kot mislim, da so slabša od zasidrana oblikovanje za pravilno namestitev in delovanje okno). To sekundarni okvir bo mogoče namestiti brez bale 1) zarez ali 2) toplotni most neke vrste. Nebraska stil gradnje je izklopljen velja tukaj kot jaz zagotovo ne bi priporočal, niti jaz bi si predstavljajte, da bi, in sicer takšen projekt z bale na robu.
2. Moja uporaba vrže bale je s točko v smeri zdrave pameti. Ste že kdaj zloženi balo steno na robu? Kaj pa eno na stanovanje? Ki je bolj stabilen? Brez dvoma je tisti, ki temelji na stanovanje. Naj vam dal takole: ko se kmetu nizov svoje bale na področju, se pobral z razkoraka, so, kako so bale zložene? Na robu ali stanovanje? Ti so zložene na ravno zato, ker so bolj stabilni na ta način samo z zakoni narave. Nekaj, kar je višji, kot je široka, je bolj verjetno, da prevrne. To je vse, jaz sem rekel.
3. Tekoče obveznice je lahko samo v kraju, v okviru okna. Morda uporabljate okna dolarjev in tako okvir okna ne posega v tekoče obveznice, dokler ni dosežen zvišanje okna. Če oblikovanju svojega okna v, potem vez se prekine takoj, ko bale priti v stik z okna okvirjanje, saj ne more biti zarezami. Govorim o primeru, opisanem v # 1, kjer so bale zavit okoli strukturni okvir še pridejo v stik s srednjo okvir za okna. Še enkrat, mislim, da je z okna dolarjev je slabša okno namestitev način, zato sem se odločil, da ga ne uporabljajo.
4. Zdi se, da se dogovorijo o tem, za večino del.
5. Ne strinjam se na vašem mestu tukaj. Vsaka vrata zunanjost mora imeti zunanje svetlobe in prehod. To pomeni, da bo vsaka vrata na zunanji steni vzdolž bale imajo vertikalne teče v njem. Lahko so v bližini vrat, vendar pa na splošno niso prav pred vrati. Vodenje stroškov, določenih v električno delo je pomembno, po mojem mnenju in en način za to, da je za poenostavitev namestitve. Za mene, to pomeni, vertikalno poteka preprosto gredo navpično, ne več kot do vrat, navzdol po robu bale, nazaj preko stikala na lokacijo itd ... Poleg tega, električarji želeli videti naravnost teče, saj pomeni preprosto namestitev in varno delo Preudesiti . Z drugimi besedami, električar ima rad, da veš, da se žice, ki prihajajo ven iz škatle gredo neko smer, tako da lahko zmanjšujejo možnost nenamernega stika s temi prog v prihodnosti.
6. Ne zavaja sploh. Mi ne govorimo o strukturah nosilne tukaj. Govorimo o pošti in svetlobni. Še enkrat, strukture, ki nosijo bremena, ne bi bilo treba v balah na rob, ki obdobju. To je moje mnenje in močan ena na to. V strukturnih okvirjih (v fill gradnji) so koti popolnoma podpirale. Prekrivanja kotičke ni isto, kot jih podprejo. Če imate več bale zložene na robu, ki se prekrivajo na vogalih, vse kar imate, je prav to, kup nestabilnih bal. Če imate bale, ki so stisnete v kotih med okvirjem (zarezo na mestu), nato pa jih v celoti podpira okvir. To je lahko več o bale zunanjega oblikovanja zaviti kot na robu zlaganja, ampak mislim, da se nanaša na oba, saj niti poti, ni neposredna vez med bale in strukturo, tako da so robovi manj podpira kot zid iz stanovanje in zarezami.
7. Obstaja veliko eksperimentiranja v gradbeništvu bal svetu Derek in veliko tem konča v neuspeh. Mogoče ne takoj, ampak čez čas. Sem slišal ljudje rezanje niz na vseh svojih balah in še nikoli nisem mislil, da je dobra ideja. Strune so tisto, kar drži ohlapno slame skupaj, všeč ali ne. Če so te strune vse izrezali, potem je edina stvar, ki ima slamo v mestu je omet in struktura. Če pa je reševanje v balah za vsako merljivo obsegu bo struktura ne bo več podpirala bale, oprostite, ohlapno slame. Mavec je arhitekturni pokrov. Ja, to je močna, vendar se ne sme sklicevati kot glavno podporo strukturi. Če se zanašajo na kožo, da vam z močjo, da imajo svoje bale skupaj, in zagotavlja moč, ki drži skupaj kotičke, in zagotavljajo moč upreti strižne obremenitve, in zagotavlja moč za izvajanje strukturne obremenitve, ki ga prosi za neuspeh v Celotna struktura.
8. Mislim, da je to lahko posledica kakovosti bal. Bale sem uporabo na robu zelo tesen in opeke, kot so, vendar, če zložene na robu, se zdi, da je več vrzeli na vogalih.
9. Mislim, da je "zob" faktor ometa do konca bal, je veliko večja tema, kot si ji kredit tukaj, še posebej s količino pozornosti, si dal na kožo, ki prevažajo tovor in zagotavlja moč, da strukturo. Brez ustreznega ključa iz mavca v evropski bal, da kože so ločene od bale in moč se sklicujete na močno zmanjšala. Ne gre se samo kože, in ki zagotavljajo takšno moč, vendar sendvič učinek kože na obeh straneh široke osnovnega materiala (za bale). Še enkrat, brez trdne povezave med obema je, da je moč zelo zmanjšala.
10. Ne veste, se strinjam glede tega. Obstaja veliko testiranja tam zunaj, ki je mislim, da je bilo slabo opravljeno. Ne vem točno, kateri preskus ste se nanašajo na tukaj, tako da ne morem reči zagotovo, vendar sem opazil, da ste sami, upoštevajte, da se preskus dvome mnogih.
Ne strinjam se z vami, ki sem jih predstavil netočne in nelogično argumente. To je zelo močna obtožba Derek in se ne strinjam. Moj poročanje prihaja iz izkušnje iz prve roke gradnje domov bal slame kot izvajalca za 15 let in za poučevanje na tisoče ljudi, kako zgraditi strukture tako praktične in skozi moje serije DVD po vsem svetu. Za mene, moji argumenti so tako logični in točni. Slišal sem, da se ne strinjate, in da je več kot dobro. Jaz sem trdno verjamem v to, da obstaja veliko načinov za izgradnjo stvari in veliko načinov za učenje. Jaz preprosto predstaviti, kaj menim, da so najboljši načini, tiste, ki sem se naučil iz izkušenj. Torej, cenim vaše mnenje in se ne strinjam z veliko od tega. Ne verjamem, da ste nelogično ali netočni, mislim, da preprosto ne strinjam, to je vse.
Na koncu bi rad govoril na vaše zadnje pripombe. Se mi zdi, da je oblikovanje ukrivljen zid z bale položene plosko je veliko bolj preprosta, kot tisto, kar ste opisali za na rob. Jaz preprosto narediti oblike (kot skateboard rampo 1/2 cevi), postavila na rob bale v obliki, in skok na njih ali jih potlačimo na svoje mesto. Oblika krivulje ustreza krog zidu in ko se je bala jih nazaj ravno in postavi v steni, je popolnoma ukrivljen, da oblikuje. No strings, ki se retied, nič ekstra za obravnavo. To deluje samo na večjih ozkih ovinkih ovinkih kot je težko oblikovati bale niti način in ponavadi končajo v izgubljenih nizih. Za oblikovanje kotičkov, pustim svoje bale nazaj od roba vrat in okenskih odprtin in preprosto stvari preostalih območjih tesno s slamo. To pomeni, krivljenje steno kote v odprtine zelo enostavno in ne zahteva rezanje od bale sploh in ne izgubo strune. S tem bi delo z bale na robu ali stanovanje. Seveda sem uporabo mreže na moje stavbe, ki je celo druga pogovor lahko bi verjetno morali.
12 oktober 2010 ob 1:57 uri
Hvala za vaš odgovor, Andrew. Moj cilj ni ustvarjanje konflikta, niti trditi, proti svojim željam. To je v redu, da imamo različna mnenja. To je manj v redu, z mojega vidika predstaviti, kot izjave o dejstvih, ki ravno trditev, ki so preproste za preverjanje kot v nasprotju z tovrstne izkušnje drugih. Vaš več dolgih opisov vaših metod in argumentov, ki jih dajejo v svojih odgovorih na moje komentarje, mi pomaga razumeti razloge za vaše želje in prednosti gradnje, kako si zgraditi. Da podrobneje je dobrodošla in koristna za mene.
Bom samo ponovno nekaj točk. Če vam ni všeč izraz "netočne" in "logično", ne morem sprejeti druge. Ne vprašaj svoje znanje in izkušnje. Dvomim nekaj izjav, ki ste jih naredili. Karkoli izraz uporabljate, vidim težav z besedami, tako kot v 1. razlog, da bale na robu imajo toplotnih mostov na vsako delovno mesto. Moja nasprotni argument je, da tisti, ki se odločijo za gradnjo in objava žarek strukture z bale na robu nima toplotnih mostov na vsakem delovnem mestu. Tukaj, mislim, da moje nestrinjanje z besedami v vašem besedilu je lepo naravnost naprej. Lahko cenimo točke, ki jih naredite v svojem odgovoru na moje komentarje, vendar sem bil odziv na izvirno besedilo. Ni vsakdo gradi, kot ste graditi, niti okvirji so si okvir. Tisti, ki z različnimi metodami so rešili vprašanje toplotnih mostov. Vaš način je lahko boljši, in mi je všeč učenje o tem.
V razloga 2, ste rekli, da bale na robu niso čvrst. Dal sem vam naslov, datum, številko strani, avtor in objava za povzetek raziskave, ki opisuje nasprotne ugotovitve. Ta ista raziskava, in da je opisano na sosednjih straneh, kaže, da so bale na robu dovolj čvrst. Ta knjiga, "Oblikovanje Straw Bale stavbe" Bruce Kraljeva, je najbolj veljaven referenčni obstajajo za balami stavbe. Ta ista raziskava, izvedena z Jeff Ruperta, et al, na Univerzi v Koloradu, zato velja za 10. Zdrava pamet je v redu, vendar pogosto ne obvesti koristno na inženirskih vprašanja. Vedno je res, kot narekuje skupnih smislu, da bi se stavba je močnejši, hkrati pa je večji, težji, večji in dražji (v funkcionalnih načinov). Ampak to je kontraproduktivno, da se gradbeni elementi močnejši kot morajo biti, vključno z ustreznimi varnostne rezerve, seveda. Kako močna je dovolj močan? Še enkrat, najboljši dokaz, da imamo, kako dolgo lahko balami stavbe ostane čvrst, je od najstarejših stavb balami, ki so na kraju robu, nosilne zgradbe v Nebraski, nekaj več kot 100 let. Vaše zgradbe je lahko bolje. Vaši stavbe so lahko bolj čvrst. Ampak so Nebraska stavbe dokazali, da so trmast.
Morda v nekoliko bolj zanimiva za bralce, ki je naša razlika v mnenju o razloga 5, električne napeljave. Gotovo je res, da mora zunanja vrata so stikala za luči v njihovi bližini. Stikala so ponavadi v nekaj centimetrov pred vrati, in neprijetno, če več kot stopalo stran. Luči zunaj vrat so največkrat tik nad vrati, kar pomeni, da so horizontalne teče neizogibna. Luči so prav tako pogosto nad stikala v bližini vrat ali na obeh straneh vrat. Torej ni več razlike v luči kot za stikala. Omenili ste, kako pomembno je ohranjanje stroškov navzdol in se strinjam. Primerjajte stroške prepuščanjem ravnih bale navpično več noge, v primerjavi s stroški vodenja žico vodoravno od štiri do 12 centimetrov, nato pa navpično brez prepuščanjem, vzdolž vratnega okvirja. Mislim, da je veliko cenejši in hitrejši narediti slednje. Glede na vaše uokvirjanja zasnove, lahko pride do nekaterih prepuščanjem bal nad vrata, ali pa morda ne. Strinjam se, da za nadaljnje delo preoblikovanja in varnosti, je pomembno, da bi dobili kakšno idejo, kje se žice gredo, ki ga je videti, kje se žice izhod polje. Imam zaupanje, da bo preoblikovanje električar, vidi izhod iz napeljave polje od strani, ki meji na okvir vrat, pripravi ustrezen sklep. V vsakem primeru pa je to še vedno majhen odstotek ožičenja vprašanje. Spet lahko vaš način je najboljši način, ampak drugi gradbeniki so našli sprejemljive rešitve, ki uporabljajo različne metode.
Še enkrat hvala za vaš odgovor ter za več podrobnosti.
12 oktober 2010 ob 3:18 uri
Derek. Hvala za nadaljevanje pogovora. Cenim izmenjavo in si delijo svoje izkušnje in znanje, pa tudi. Tudi jaz uživali v proces učenja in videnje nove načine za stvari. Pravzaprav je eden izmed mojih najljubših minulih časov kot graditelja je, da preneha z drugih spletnih mest (konvencionalna ali slama bale) in se pogovorite z graditelja o tem, kako so dosegli postopek. Sem jasno, da ta odprtost ni naletel na mojem prvem odzivu na vas in da mi je žal.
Moj želim je, da se učijo iz svojih izkušenj in iz izkušenj drugih. Po nekaj slabih izkušenj z delom na hišah, ki so bili izdelani, da imajo bale na rob, sem nagnjena za usmerjanje ljudi stran od tak model, in hitro. Če sem iskren, še nikoli nisem delal na stavbe, kjer so bili na robu bale, kjer sem bil zadovoljen s procesom, in vidim, kako je ta vplivala moje mnenje. Jasno je tudi, da ste imeli različne izkušnje z stavbah baliranih na robu, in sem vesel, da slišim, da imate posebne razloge za vaše pripombe. V preteklosti je edini argument, ki sem jih slišal od ljudi, je bila, da je shranjen prostora na tleh in s tem davke na premoženje so bili bolj v skladu z dejansko uporabne posnetkov kvadratni od doma. To je dovolj dober argument wasn'ta Premagati svoje izkušnje z delom z bale na tak usmerjenosti.
Prebral sem knjigo, Bruce stranke (-e) in Jeff, kot dobro in ne vidim jih tako, kot je jasno, inteligenten in izkušen avtorjev na to temo. Nisem spomnim posebne podrobnosti o "trdnost zidu", ki se sklicujete na in bom moral ponovno te publikacije v prihodnjih dneh. Sem ti slišal o "kako čvrst je dovolj čvrst?" In moram reči, da sem od nekdaj ljubitelj gradnjo močnejša kot kodo. Vem, da številka predstavlja najmanjšo možno mero in da je tudi les, tla, ki so sprejeti kodeks še vedno odvrnila in se premakniti veliko več kot bi jaz sprejela v svojem domu (ki niso neposredno povezana s tem pogovoru, vendar je primer, kaj mislim). Zaradi tega sem vedno zgradili svoje domove, da presega kodo in biti "močnejših kot potrebna" pri nekaterih ljudeh oči. Na neki ravni se doda strošek pri tem, in iz drugega zornega kota, je dejansko prihrani denar na dolgi rok. Vendar jo vidite iz vaše perspektive, lahko vidim, kako, da je preveč prizadela moje mnenje o tej zadevi.
Torej, cenim vaše stalno pogovor in sodelovanje. Imam veliko naučil iz te male celo zamenjavo o tem, kako sem zaznavajo baliranje na robu. Jaz še vedno raje baliranje na ravnem, vendar sem vsekakor odprt za zaslišanje več o vrednosti metode, kot jo vidite. Hvala in upam, da slišim od vas, bolj kot čas premakne naprej.
14. oktober 2010 ob 6:58 am
Zdravo, Andrew. Tudi jaz cenim nadaljnji pogovor. Vesel sem, da smo gotten vse do boljšega razumevanja. Jaz sem vedno oseba, ki trdi, za več možnosti. In samo, da pojasni svoje stališče, da sem v korist stavbe z bal ravno takrat, ko je to primerno. Kar je večina časa, po mojem mnenju. In verjamem, da jih zložite na kup na robu je dobra izbira nekaj časa.
Jaz Rezonirati s svojimi pripombami o kodeksu. Všeč mi je stavek: "Gradnja z oznako gradi hišo najslabše, kar lahko, ne da bi bilo nezakonito." Toda v resnici, kode so mešana. Včasih so preveč previdno, včasih jih ponujajo dobre smernice, včasih pa so neustrezne, preprečevanje koristne inovacije, ali dejansko potrebujejo gradnja manj varno in udobno. Jaz sem z vami, želijo v tla kot tog koda zahteva, razen če je plesišče. K sreči obstajajo področja, kjer kode omogočajo narediti več kot je potrebno, in izgradnjo boljšega doma kot na minimum. Cenim, da je to izbira, ki vam bo.
14. oktober 2010 ob 7:10 am
Všeč mi je ta stavek Derek in sem popolnoma strinjam s tabo o mešani vrečko, ki zagotavlja kode, predvsem pri gradnji "alternativne" struktur. Sem bila zahteva gradnjo oddelke za izgradnjo struktur na način, ki jih poznam, bodo bolj verjetno, da bi propadel, ker kod in so imeli namesto tega imeli stroškov s inženiringa, da se prepreči ta proces. To je Bummer, vendar je bilo vredno stroškov za mene na dolgi rok.
Jaz bom naprej po robovih na pogovore in bo iskal, kjer so smiselne, ne pa jih Ćebad s "slabo" žiga. Hvala za vpogled in sledite skozi.
28. oktober 2010 ob 1:56 uri
Hi Derek in Andrew. Hvala za to razpravo ob tako temeljito. To bo odlična referenca za druge, za dolgo časa. Kot graditelj, ki se uporablja za stvari, kot pravijo, "sem se izogibamo vedno gradi na robu", ki sem jih brzdajo svoje načine, da vidimo, da obstajajo dobri vzorci in dobri razlogi, da gradijo na robu in so nekatere od najboljših sistemov bal slame vem, vendar pa so omejene. David Arkin in Anni Tilt so se veliko napredka s svojim stropniki I frame-bal na rob-Spray sistema stabiliziranega zemlje. In že sem se bal na robu zlasti v večjih stavbah. Dostop do 2 Dennisa LaGrande je želo 18 "x16" x46 "bale slame riž, ki so vsebovani na 5 straneh in narežemo na dnu, da je večina trditev mute. Ampak bom še poskusil govoriti večina ljudi iz uporabe bale na robu predvsem za lažje spopadanje z unpredictables da bale položene plosko ponudbo. Ena stvar, jaz bi dodal, da bolj kot karkoli pa je odvisna od bale. Površnosti v bale pšenica sem res nenaklonjeni bale na robu. Nazobčane gosta bale riž sem bi jih raje vnesti v seboj na robu z zunanjo Zapinjanje zmanjšano višino razmerje med širino bi bilo v redu. Prav tako želim dodati, da je tekmovanje v teku izdaja obveznic manj zaskrbljujoči na robu in če imate dobre bale. še posebej, če imate mrežo okrepil v mavcu. V redu. to je moja dva centa. Še enkrat hvala za temeljito razpravo svojega.
28. oktober 2010 ob 3:02 uri
Hvala Tim. Vedno sem rad bale Dennis in strinjam se z vami o zanemarljivo razliko v širino višino. To je zagotovo prednost.
10. julij 2011 ob 1:54 uri
Zelo zanimivo in svetleča razpravo. Osebno imam raje na rob, tudi za stil Nebraska, čeprav gradbenih predpisih tega ne omogočajo. Ker sem z uporabo treh nizov bale, velikost razlika ni tako zanemarljiva - 17 vs 24 cm je 7 cm. Moja glavna skrb pa je strošek - je potrebno manj bale na določenem območju stene tako strošek je nižji. Uporabljam tudi oster Doug jelke padlih vej ali na tanke vrhovi tankih mlade jelke v mestu Rebar zatiči. Če bi bilo razbijanje zatiči to velikost v bale položene plosko sumim, da sem se popping veliko bale strune. , Ki se zdi morda ne bo vse, kar kritična v položene plosko uporabe.